Tänään kirpeässä talvipakkasessa treenattiin.
Luoksetulon pysäytyksiä lelulla palkkaamalla. Ei edelleenkään lukkojarrutuksia, mutta nopeampia pysäytyksiä kuitenkin - ja tulihan sitä ennakointiakin sitten, pitää siis alkaa taas ottamaaan myös läpijuoksuja.
Sitten heti perään merkkiä, lelulla merkin kiertämisestä palkaten. Tässä ei ollut mitään epäselvää.
Seuraamiset otettiin lyhyinä ja napakkoina. Ei edistämistä. Rauhallista työskentelyä.
Loppuun vielä noutoa, juoksulla hakemaan kapulaa ja nopealla laukalla tultiin myös takaisin viereen. Palautus suora ja jaksoi pitää kauemmin kapulaa suussaan, ennen kuin vapautin. Jes!