On mennyt taas luvattoman pitkä aika kun viimeksi olen tänne kirjoitellut. Olemme treenailleet jonkin verran, mutta melki koko aika on mennyt työharjoitteluun. Olin tällä viikolla torstain ja perjantain välisen yön ensimmäistä kertaa yövuorossa, ja eilinen päivä oli yhtä sekavuutta,. mutta tänään olen päässyt jo rytmiin. Ilmat ovat olleet ihan kamalat, vettä sataa ja on ihan harmaata, kyllä tässä alkaa ihan ihan ilmankin puolesta väsymään. Lunta luvattiin huomiseksi, kovasti odotan että se sääennuste toteutuisi :)

Timi on oppinut tässä välillä uuden tempun. Eli se peruuttaa mun ympäri, kun mä oon paikoillani. Olen aina miettinyt että millä tavoin opettaisin tuon tempun. Mutta kun yksi kerta kokeilin, mitsu fiksunen vetäs sen tosta vaan. Myöntäkää, jos joku on käynyt sen tolle opettamassa :o). Tai ehkä se on vaan luontaisesti niin taitava mies! Nyt tuonne vesisateeseen lenkille.

Kröhöm, sen verran piti vielä sanoa, että meidän kotisivut ovat olleet ihan talviunella nyt jonkin aikaa. Olen miettinyt jos poistais ne väliaikaisesti käytöstä tai sitten laittaisin vasta talvi-ulkan seuraavaksi ja olisin siihen asti päivittelemättä sivuja... Niin ja sen verran vielä sanon, että tokon sm 2009-kisat pidetään ensi vuoden heinäkuussa Teivon raviradalla, joten menen sinne kuvailemaan ja katselemaan. :)

http://www.petsie.fi/pet.php?petid=10488&s=videos&vidid=16444 Tuossa vielä videoo meidän temppuilusta, joka oli videolla aika säheltämistä :D