Olimme eilen treenamassa kentällä. Mukana oli myös Kasper, joka tekikin mukavaa häiriötä.

Otin alkuun ruutua, jonne ukko painaa jo mielellään. Muutama nouto, ok. Vauhti hyvä ja innostuneisuus mahtava :)

Kaukokäskyissä edisti hieman ja ja häsläsi hieman. Ollaan harjoiteltu nyt pallon kanssa kaukkareissa tuota peruuttamista, joka ok. Luoksetulo läpi, nopea ja suora sivulle tulo. Idaria tehtiin pitkästä aikaa, jossa ei ongelmia.

Kentällä treenatessamme meille juttelemaan tuli joku nainen, joka kehui kovasti Timiä, sekä ulkonäköä että luonnetta :)