Vaihdoin tänään uuden ulkoasun tänne blogiin. Toivottavasti toimii kaikilla resoluutioilla :)

Olimme tänään kentällä treenaamassa. Ensin seuraamista, joka oli tänään aivan mahtavaa! Hyvä kontakti ja paikka, käännöksetkin riittävän tarkat, pysyi hyvin mukana myös juoksuosuudessa. Liikkeen pysäytykset nopeita ja suoria, Timi oli jotenkin tosi epävarma, kun käskin sen istumaan... meni seisomaan o_O  Mutta edistystä on tapahtunut noissa pysäytyksissä, meinaan enää huhdo käsieni kanssa antamassa mitään ksäimerkkejä vaan nyt kädet voi ottaa ihan rennosti.  Nouto ok, ainut mihin täytyy keskittyä on palautus. Timi joskus istuutuu ihan ihmeellisesti mun eteen ja on ihan sen näkönen että "tässä tää nyt on mamma, enkö ookkin hyvä poika?", olen korjannut tuon aina, ja käyttänyt käsimerkkejä, jolloin menee hyvin, mutta tuo käsimerkki täytyy saada pois.

Kaukot ok. Timi ennakoi joskus, johon täytyy kans keksiä jotain. Paikallamakuu hyvä ja rauhallinen, olin 4 minuuttia piilossa.

Sitten vielä lenkille, ja poika oli ihme väkkyrä. Mä joskus ihmettelen että mistä tolle riittää virtaa. Sillä on varmaan jokin lisäakku ;)