Ulkona on aivan kamala helle, no sitä on kyllä jo kauan odotettu- joten nautitaan siitä. Treeneistä ei ole tullut yhtään mitään muutama päivänä, joten siirryn suosiolla iltatreeneihin, niin on vähän viileämpi.

Kaivoin kosketusalustan pitkästä aikaa esiin (totta, tämmöinen on meillä) ja kas, Timi tiesi tasantarkalleen mitä sen kanssa pitää tehdä. Otimme vain pelkkää kertausta alustalla. Parit pienet paikallamakuut (olen yrittänyt ottaa paikallamakuun jokapäiväisiin tekemisiin mukaan, mm. postia haettaessa)

Seuraamista ja luoksetuloa, ei ongelmia.

Sivuista sen verran että ulkoasu vaihtuu viimeistään ylihuomenna.