Tänään treenasimme omassa pihassa.

Ruutuharjoitukset meni plörinäksi, koska olin hieman väsynyt ja sen lisäksi Timillä oli "äiti, en minä tajua"-ilta, jolloin minulta meinasi mennä sen kanssa hermot: kun lähetin ruutuun niin alkoi hyökkäillä tötsöjen kimppuun niin, että ne lenteli ympäriinsä. Seuraavaksi Timi ei juossut sitten lainkaan ruutuun saakka vaan jäi muutaman metrin päästä istumaan ja tuijottamaan minua: "Anna nami!" -katseellaan.

Tänään seuraaminen todella kaunista: vasemmalle käännökset tosi hyviä, eikä peppu laskenut alas lainkaan. Liikkestä seisominen, maahan ja istuminen tosi hyviä. Ja tänään Timi osasi yhäkkiä peruttaakin niin, ettei peppu laskenut alas. :) Myös luoksetulo meni hienosti. Pysähtyy seisomaan käsiliikkeellä ja maahan suullisella käskyllä, eikä hipsi. Vauhti kaikilla osuuksilla tosi hieno!