Se kauan odotettu viikon hiihtoloma alkoi. Kaksi viikkoa olen jo päiväkodissa ollut ja siellä on ollut tosi mukavaa! ;) Eilen pääsin lenkittämään naapurimme lapsen perheen koiraa, samojedi Popia. Popin kaverina on myös japaninpystykorva Kasper. Popin omistajat antaisivat Popin minulle vaikka heti omaksi, mutta en voi tässä kohtaa elämää ottaa toista koiraa, opiskeluiden ja toisaalta äidin kieltävää vastausta vasten. Eilen koirat kuitenkin tulivat hoitoon tuohon naapuriin, ja olen saanut lenkittää Popia. On se vaan ihana karvapallo ja koko ajan olen vahvistunut siitä että samojedi tulee olemaan seuraava koira :) Tapaamamme koirakaverien omistajat sanoivat viimeksi tänään, että Popi näyttää ihan nauttivan seurastani. Pitkiä lenkkejä olemme tehneet, Timi mukana. Hyvin näyttävät tulevan toimeen, vaikka molemmat onkin uroksia. Mutta ärinää ja purinaa ei kuulu, koska Popi on leikattu.

Tänään olimme pellolla 3 kertaa ( Timin kanssa vain) ja kuvia tuli taas räpsittyä kuinka paljon. Minun täytyy vaan oppia se, että en kaikkia montaa sataa kuvaa laita Timin sivuille vaan valikoin vaan parhaat. Montaa kuvaa en edes viitsi enää laittaa tämän kuun kuvagalleriaan, kun siellä on jo valmiiksi kuvia 60 kpl. Uutta ulkoasua olen suunnitellut Timin sivuille, jos sen vaikka saisi julkaistetuksi ensi viikon aikana. Nyt aluksi ainakin nautin kauniista ilmasta ja rakkaan Timini seurasta! <3